Όλα ξεκίνησαν το 2014 όπου μία ομάδα παιδιών γυμνασίου της Μυτιλήνης, ήρθανε και μου ζητήσανε να φτιάξουμε ένα CanSat για να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό.
Ο διαγωνισμός διεξήχθη 1-5 Ιουνίου 2014.
Στην κατηγορία Advanced συμμετείχαν ομάδες που έχουν ήδη κάποια πρακτική εμπειρία ή προέρχονται από τεχνικό υπόβαθρο και επομένως είναι σε θέση να αναλάβουν ένα πιο σύνθετο έργο.
Η συμμετοχή της ομάδας και ο στόχος
Aristarchus team = Ομάδα Αρίσταρχου, 3ο Γενικό Λύκειο Μυτιλήνης από την Ελλάδα.
Το CanSat τους θα κάνει παρατηρήσεις του Ήλιου. Τα παιδιά κατάφεραν και πήραν την Δεύτερη Πανευρωπαϊκή θέση.
Όλη αυτή η εμπειρία μας οδήγησε να καταλάβουμε ότι η 3D Εκτύπωση, ο Μοντελισμός και ο Προγραμματισμός, στην Ελλάδα έχει ένα "κενό".
Τι θα μπορούσε να καθηλώσει τα παιδιά τόσο πολύ στις μέρες μας??
Αυτή ήταν η ερώτηση που έππερε οπωσδήποτε να απαντηθεί.
Τα βασικά χαρακτηριστικά που μπήκαμε στην διαδικασία να σχεδιάσουμε ένα εκπαιδευτικό εργαλείο ήταν τα εξής : Απλό στην Κατασκευή, Απλό στην Χρήση, Απλό στην Συντήρηση, Απλό στην Επισκευή, Πολύ Ανθεκτικό, Παραμετροποιήσιμο, Οικονομικό, Εντυπωσιακό, Να είναι Ασφαλές και να "χαλάει" προβλεπόμενα.
Η Μέθοδος Παραγωγής που επιλέξαμε είναι η 3D εκτύπωση.
Δώσαμε λύση στο ξεκίνημα μας, με την δημιουργία των #battlebots