Menu
Your Cart

DIY LEDs

DIY LEDs

THT LEDs

THT LEDs

3mm , 5mm , 10mm THT LEDs

Όλα ξεκίνησαν το 2014 όπου μία ομάδα παιδιών γυμνασίου της Μυτιλήνης, ήρθανε και μου ζητήσανε να φτιάξουμε ένα CanSat για να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό.
Ο διαγωνισμός διεξήχθη 1-5 Ιουνίου 2014.
Στην κατηγορία Advanced συμμετείχαν ομάδες που έχουν ήδη κάποια πρακτική εμπειρία ή προέρχονται από τεχνικό υπόβαθρο και επομένως είναι σε θέση να αναλάβουν ένα πιο σύνθετο έργο.
Η συμμετοχή της ομάδας και ο στόχος
Aristarchus team = Ομάδα Αρίσταρχου, 3ο Γενικό Λύκειο Μυτιλήνης από την Ελλάδα.
Το CanSat τους θα κάνει παρατηρήσεις του Ήλιου. Τα παιδιά κατάφεραν και πήραν την Δεύτερη Πανευρωπαϊκή θέση.
Όλη αυτή η εμπειρία μας οδήγησε να καταλάβουμε ότι η 3D Εκτύπωση, ο Μοντελισμός και ο Προγραμματισμός, στην Ελλάδα έχει ένα "κενό".
Τι θα μπορούσε να καθηλώσει τα παιδιά τόσο πολύ στις μέρες μας?? 
Αυτή ήταν η ερώτηση που έππερε οπωσδήποτε να απαντηθεί. 
Τα βασικά χαρακτηριστικά που μπήκαμε στην διαδικασία να σχεδιάσουμε ένα εκπαιδευτικό εργαλείο ήταν τα εξής : Απλό στην Κατασκευή, Απλό στην Χρήση, Απλό στην Συντήρηση, Απλό στην Επισκευή, Πολύ Ανθεκτικό, Παραμετροποιήσιμο, Οικονομικό, Εντυπωσιακό, Να είναι Ασφαλές και να "χαλάει" προβλεπόμενα.
Η Μέθοδος Παραγωγής που επιλέξαμε είναι η 3D εκτύπωση.
Δώσαμε λύση στο ξεκίνημα μας, με την δημιουργία των #battlebots

5mm LEDs With Cable

5mm LEDs With Cable

5mm Special Effects LEDs

Όλα ξεκίνησαν το 2014 όπου μία ομάδα παιδιών γυμνασίου της Μυτιλήνης, ήρθανε και μου ζητήσανε να φτιάξουμε ένα CanSat για να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό.
Ο διαγωνισμός διεξήχθη 1-5 Ιουνίου 2014.
Στην κατηγορία Advanced συμμετείχαν ομάδες που έχουν ήδη κάποια πρακτική εμπειρία ή προέρχονται από τεχνικό υπόβαθρο και επομένως είναι σε θέση να αναλάβουν ένα πιο σύνθετο έργο.
Η συμμετοχή της ομάδας και ο στόχος
Aristarchus team = Ομάδα Αρίσταρχου, 3ο Γενικό Λύκειο Μυτιλήνης από την Ελλάδα.
Το CanSat τους θα κάνει παρατηρήσεις του Ήλιου. Τα παιδιά κατάφεραν και πήραν την Δεύτερη Πανευρωπαϊκή θέση.
Όλη αυτή η εμπειρία μας οδήγησε να καταλάβουμε ότι η 3D Εκτύπωση, ο Μοντελισμός και ο Προγραμματισμός, στην Ελλάδα έχει ένα "κενό".
Τι θα μπορούσε να καθηλώσει τα παιδιά τόσο πολύ στις μέρες μας?? 
Αυτή ήταν η ερώτηση που έππερε οπωσδήποτε να απαντηθεί. 
Τα βασικά χαρακτηριστικά που μπήκαμε στην διαδικασία να σχεδιάσουμε ένα εκπαιδευτικό εργαλείο ήταν τα εξής : Απλό στην Κατασκευή, Απλό στην Χρήση, Απλό στην Συντήρηση, Απλό στην Επισκευή, Πολύ Ανθεκτικό, Παραμετροποιήσιμο, Οικονομικό, Εντυπωσιακό, Να είναι Ασφαλές και να "χαλάει" προβλεπόμενα.
Η Μέθοδος Παραγωγής που επιλέξαμε είναι η 3D εκτύπωση.
Δώσαμε λύση στο ξεκίνημα μας, με την δημιουργία των #battlebots

5mm Special Effects LEDs

5mm LEDs With Cable

5mm LEDs With Cable

Όλα ξεκίνησαν το 2014 όπου μία ομάδα παιδιών γυμνασίου της Μυτιλήνης, ήρθανε και μου ζητήσανε να φτιάξουμε ένα CanSat για να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό.
Ο διαγωνισμός διεξήχθη 1-5 Ιουνίου 2014.
Στην κατηγορία Advanced συμμετείχαν ομάδες που έχουν ήδη κάποια πρακτική εμπειρία ή προέρχονται από τεχνικό υπόβαθρο και επομένως είναι σε θέση να αναλάβουν ένα πιο σύνθετο έργο.
Η συμμετοχή της ομάδας και ο στόχος
Aristarchus team = Ομάδα Αρίσταρχου, 3ο Γενικό Λύκειο Μυτιλήνης από την Ελλάδα.
Το CanSat τους θα κάνει παρατηρήσεις του Ήλιου. Τα παιδιά κατάφεραν και πήραν την Δεύτερη Πανευρωπαϊκή θέση.
Όλη αυτή η εμπειρία μας οδήγησε να καταλάβουμε ότι η 3D Εκτύπωση, ο Μοντελισμός και ο Προγραμματισμός, στην Ελλάδα έχει ένα "κενό".
Τι θα μπορούσε να καθηλώσει τα παιδιά τόσο πολύ στις μέρες μας?? 
Αυτή ήταν η ερώτηση που έππερε οπωσδήποτε να απαντηθεί. 
Τα βασικά χαρακτηριστικά που μπήκαμε στην διαδικασία να σχεδιάσουμε ένα εκπαιδευτικό εργαλείο ήταν τα εξής : Απλό στην Κατασκευή, Απλό στην Χρήση, Απλό στην Συντήρηση, Απλό στην Επισκευή, Πολύ Ανθεκτικό, Παραμετροποιήσιμο, Οικονομικό, Εντυπωσιακό, Να είναι Ασφαλές και να "χαλάει" προβλεπόμενα.
Η Μέθοδος Παραγωγής που επιλέξαμε είναι η 3D εκτύπωση.
Δώσαμε λύση στο ξεκίνημα μας, με την δημιουργία των #battlebots

Hi Power Aluminium PCB LEDs

Hi Power LEDs

Hi Power Aluminium PCB LEDs

Όλα ξεκίνησαν το 2014 όπου μία ομάδα παιδιών γυμνασίου της Μυτιλήνης, ήρθανε και μου ζητήσανε να φτιάξουμε ένα CanSat για να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό.
Ο διαγωνισμός διεξήχθη 1-5 Ιουνίου 2014.
Στην κατηγορία Advanced συμμετείχαν ομάδες που έχουν ήδη κάποια πρακτική εμπειρία ή προέρχονται από τεχνικό υπόβαθρο και επομένως είναι σε θέση να αναλάβουν ένα πιο σύνθετο έργο.
Η συμμετοχή της ομάδας και ο στόχος
Aristarchus team = Ομάδα Αρίσταρχου, 3ο Γενικό Λύκειο Μυτιλήνης από την Ελλάδα.
Το CanSat τους θα κάνει παρατηρήσεις του Ήλιου. Τα παιδιά κατάφεραν και πήραν την Δεύτερη Πανευρωπαϊκή θέση.
Όλη αυτή η εμπειρία μας οδήγησε να καταλάβουμε ότι η 3D Εκτύπωση, ο Μοντελισμός και ο Προγραμματισμός, στην Ελλάδα έχει ένα "κενό".
Τι θα μπορούσε να καθηλώσει τα παιδιά τόσο πολύ στις μέρες μας?? 
Αυτή ήταν η ερώτηση που έππερε οπωσδήποτε να απαντηθεί. 
Τα βασικά χαρακτηριστικά που μπήκαμε στην διαδικασία να σχεδιάσουμε ένα εκπαιδευτικό εργαλείο ήταν τα εξής : Απλό στην Κατασκευή, Απλό στην Χρήση, Απλό στην Συντήρηση, Απλό στην Επισκευή, Πολύ Ανθεκτικό, Παραμετροποιήσιμο, Οικονομικό, Εντυπωσιακό, Να είναι Ασφαλές και να "χαλάει" προβλεπόμενα.
Η Μέθοδος Παραγωγής που επιλέξαμε είναι η 3D εκτύπωση.
Δώσαμε λύση στο ξεκίνημα μας, με την δημιουργία των #battlebots