Menu
Your Cart

Bind and Fly 3D Printed FPV Drone 10" 2814 4S 6S RCB.UAV.001.BNF.01

Bind and Fly 3D Printed FPV Drone 10" 2814 4S 6S RCB.UAV.001.BNF.01
Bind and Fly 3D Printed FPV Drone 10" 2814 4S 6S RCB.UAV.001.BNF.01
  • Απόθεμα  : 10
  • Κωδικός   : RCB.UAV.001-BNF.01
1.345,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

Καλάθι
Προσοχή!
Αυτό το προϊόν κατασκευάζεται αποκλειστικά κατά παραγγελία
Διαβάστε προσεκτικά τους όρους και τη διαδικασία παραγγελίας στην περιγραφή του προϊόντος 

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Bind and Fly 3D Printed FPV Drone 10" 2814 4S 6S RCB.UAV.001.BNF.01


Το BNF (Bind And Fly) είναι μια κατηγορία στον κόσμο των αερομοντέλων και των Drones.
Αναφέρεται σε ένα αερομοντέλο ή ένα drone που είναι ήδη έτοιμο για πτήση, με όλα τα περιφερειακά εξαρτήματα,
εκτός από τον δέκτη, το χειριστήριο και την μπαταρία.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να συνδέσετε τον δέκτη και το χειριστήριο μεταξύ τους (binding).
Το αερομοντέλο ή το Drone είναι έτοιμο να πετάξει (fly).
Αυτό επιτρέπει στους ερασιτέχνες και επαγγελματίες να επιλέξουν τον δέκτη και το χειριστήριο που τους ταιριάζει καλύτερα,
ανάλογα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους.

Αν δεν γνωρίζεις πώς να πραγματοποιήσεις τη ζεύξη του Drone με τα περιφερειακά που διαθέτεις,
μπορείς απλά να στείλεις τα περιφερειακά στο εργαστήριό μας.
Εγώ προσωπικά, θα αναλάβω να ολοκληρώσω τη διαδικασία ζεύξης για εσένα,
ώστε να είναι έτοιμο για πτήση χωρίς κανένα κόπο από την πλευρά σου.
Με αυτόν τον τρόπο, μπορείς να απολαύσεις το νέο σου Drone χωρίς ανησυχίες!

Είμαι εδώ, λοιπόν, για να δημιουργήσουμε μαζί το ιδανικό Drone για εσένα!
Με την προσωπική μου εμπειρία και την τεχνογνωσία μου στην κατασκευή Drones,
μπορώ να δημιουργήσω ένα μοναδικό και προσαρμοσμένο (Custom) μηχάνημα που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου!


Η διαδικασία παραγγελίας περιλαμβάνει τα ακόλουθα βήματα :

Το πρώτο βήμα είναι να παρακολουθήσες τα Βίντεο που έχω ετοιμάσει για σένα!

Το δεύτερο βήμα είναι μία συνάντηση μέσω διαδικτύου, διάρκειας τουλάχιστον μίας ώρας,
για να καταλάβω ακριβώς τι Περιφερειακά Εξαρτήματα ήδη έχεις, ποιές είναι οι ανάγκες και οι προτιμήσεις σου.
θα επιλέξουμε μαζί τα υπόλοιπα κατάλληλα εξαρτήματα που χρειάζεσαι!
Και θα προσαρμόσουμε τα εξαρτήματα που έχεις ήδη, πάνω στο σχεδιασμό του Drone, που ταιριάζει καλύτερα!
Αυτά είναι το Τηλεχειριστήριο, ο Δέκτης, ο Φορτιστής και οι Μπαταρίες.
Επίσης, απαραίτητα για να κάνεις το Drone σου FPV είναι τα FPV Goggles και μια Action Camera.

Κατόπιν, θα αναλάβω εγώ την έρευνα αγοράς και την προμήθεια των ανταλλακτικών και των εξαρτημάτων.
Με γνώμονα την ποιότητα και την αξιοπιστία, θα επιλέξω τα καλύτερα υλικά για το μηχάνημά σου.

Καθ' όλη τη διαδικασία, θα είσαι συνεχώς ενημερωμένος και μπορείς να με ρωτήσεις οτιδήποτε.
Ο χρόνος αναμονής κυμαίνεται γύρω στις 35 ημέρες.
Έπειτα μία ακόμη συνάντηση μέσω διαδικτύου που θα παρακολουθήσεις, το δικό σου μηχάνημά να πετά!
Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών, θα λάβεις ένα Custom Drone, έτοιμο για απίστευτες πτήσεις!

Και αυτό δεν είναι το τέλος της υποστήριξής μου.
Για τους πρώτους 6 μήνες, έχεις Δωρεάν ΕπισκευέςΈκπτωση έως 50% στα εκτυπώσιμα ανταλλακτικά και έως 20% σε ηλεκτρονικά εξαρτήματα.
Θα είμαι πάντα διαθέσιμος για επισκευές, αναβαθμίσεις και οποιαδήποτε άλλη βοήθεια χρειαστείς.
Εσύ απλά πετάς, και εγώ φροντίζω για τα υπόλοιπα!

Πριν επικοινωνήσεις μαζί μου, υπάρχουν μερικά σημαντικά πράγματα που πρέπει να ξέρεις!
Το μηχάνημα ανήκει στην κατηγορία των μηχανημάτων με ΜΗ πιστοποιημένη ΣΜΗΕΑ.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να το λειτουργείς σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία στην περιοχή σου για τα μη πιστοποιημένα μηχανήματα.
Ανήκει στην κατηγορία Α3 που η ΜΤΟΜ είναι μικρότερη από 25 Kg.
Για την ασφαλή χρήση του, απαιτείται δίπλωμα και συμμόρφωση με όλες τις νομικές απαιτήσεις.
Καθώς το μηχάνημα είναι ιδιοκατασκευή, δεν υπάρχουν περιορισμοί στη χρήση του,
και ως εκ τούτου δεν φέρουμε καμία ευθύνη για ζημίες που θα προκύψουν.

 

Ready to Fly ( Parts )


 

Χαρακτηριστικά

Γιατί σχεδιάσα το δικό μου  3D Printed FPV Drone .. ?

Η απόφαση για τον σχεδιασμό και την κατασκευή του δικού μου FPV Drone προέκυψε μετά από  συζητήσεις που είχα με χειριστές επειχειρισιακων εμπορικών μηχανημάτων οι οποίοι χειρίζονται μεγάλα μηχανήματα κυρίως των υπηρεσιών τους και " φοβούνται " να  πιέσουν τα μηχανήματα τους να φτάσουνε στις επιχειρησιακές τους δυνατότητες, καθώς δεν έχουνε την ευελιξία να τα " επισκευάσουν " εύκολα και οικονομικά μετά από μία ενδεχόμενη πτώση . 

Έχοντας το παραπάνω πρόβλημα ως δεδομένα ξεκίνησα να σχεδιάσω ένα εκπαιδευτικό FPV Drone.

Το πρώτο μοντέλο που έφτιαξα και έπειτα από αξιολόγηση με τους χειριστές διαπιστώσαμε ότι παρά ήτανε εκπαιδευτικό και αργό με αποτέλεσμα να μην είναι ρεαλιστικό.

Για αυτό προχώρησα και ξανασχεδίασα από την αρχή όλο το μηχάνημα ώστε να έχει τις δυνατότητες ενός επιχειρησιακού FPV Drone σε συνδυασμό με την ευελιξία και την επισκευασιμότητα του εκπαιδευτικού.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του μηχανήματος που σχεδίασα θα τα δούμε στα επόμενα βήματα παρακάτω.
 
Πολλαπλών εφαρμογών

Εκπαιδευτικό : ιδανικό για την εκπαίδευση καθώς είναι ανθεκτικό στις πτώσεις επισκευάζεται  εύκολα και οικονομικά από τον ίδιο χειριστή χωρίς να χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις 
Έρευνα και διάσωση : έχει την δυνατότητα να  επιχειρεί ακόμα και με άνεμο 9 μποφορ Ταχύτητα ανέμου 75-88 χμ./ώρα καθώς είναι δυνατόν να απενεργοποιηθούν όλες οι δικλείδες ασφαλείας του λογισμικού όσπου το μηχάνημα να εκτελέσει το σενάριο με κάθε κόστος. 
Μεταφορά προμηθειών : Δεν φτάνει να βρεις κάποιον σε εξαιρετικά δυσμενής συνθήκες θα πρέπει να μπορείς και να του μεταφέρεις διασωστικό εξοπλισμό μαζι με έξοπλισμό επικοινωνίας και ένα κιτ πρώτων βοηθειών
Μεταφορά εξοπλισμού : έχουμε την δυνατότητα να μεταφέρουμε εύκολα γρήγορα και χωρίς ανθρώπινο ρίσκω ανταλλακτικά εργαλεία και εξαρτήματα σε εργοτάξια όπου είναι απαραίτητη η μεταφορά εξαρτημάτων σε μεγάλες αποστάσεις.
Σχήμα : Tετρακόπτερο ( καθώς είναι ο πιο συνηθισμένος τύπος μηχάνηματος )
Μέγεθος : 36cm x 29cm ( Μεσαίο προς μεγάλο μέγεθος ώστε να είναι επιχειρισιακα έτοιμο αλλα και να είναι εύκολα ορατο κατα την εκπαίδευση )
Ωφέλιμο Φορτίο : 2,5 kg ~ 3,5 kg ( Ικανό να μεταφέρει προμήθειες ή ένα κιτ πρώτων βοηθειών )
Χρόνος Πτήσης : 10 ~ 20 min ( Ανάλογα με τις συνθήκες και το ωφέλιμο φορτίο που μεταφέρει )
Ταχύτητα πτήσεις : 90 km/h ~ 120 km/h
Επιχειρησιακή εμβέλεια : 5km ~ 7 km
Κατηγορία : A0 ( Μη πιστοποιημένο )
Δεν είναι κατασκευασμένο για επιθεώρηση,
Είναι κατασκευασμένο για να σηκώνεται, να πηγαίνει γρήγορα σε ένα σημείο, να εκτελεί αναγνώριση και να επιστρέφει.
Δυνατότητα Πρόγραμματισμού αυτόνομο mission ώστε να εκτελέσει αυτόνομη πτήση χωρίς την  αλληλεπίδραση του χειριστή 
Η παραπάνω δυνατότητα σε συνδυασμό με την απενεργοποίηση της εκπομπής βίντεο και τηλεμετρίας το καθιστούν αόρατο καθώς δεν έχει ψηφιακό αποτύπωμα η πτήση του.

Αφoύ ορίσαμε τα χαρακτηριστικά του μηχανήματος που θέλουμε

Στη συνέχεια πάμε να αναλύσουμε τα μηχανικά και τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα που αποτελείται ένα UAV πολυκόπτερο.

Tηλεκατεύθυνση


Η κατηγορία "Data Link" αφορά τη μετάδοση δεδομένων μεταξύ διαφόρων συσκευών, συχνά χρησιμοποιώντας ασύρματες τεχνολογίες. Σε αυτή την κατηγορία, εξηγούμε πώς λειτουργεί η μετάδοση δεδομένων από το drone προς τον χειριστή του ή προς άλλες συσκευές ή συστήματα.

Οι δεδομένες που μεταδίδονται μπορεί να περιλαμβάνουν πληροφορίες για τη θέση του drone (GPS δεδομένα), βίντεο ή φωτογραφίες από την κάμερα του drone, δεδομένα αισθητήρων, κατάσταση μπαταρίας και άλλες πληροφορίες που μπορούν να είναι χρήσιμες για τον χειριστή.

Συχνά, η μετάδοση δεδομένων γίνεται μέσω τεχνολογιών όπως Wi-Fi, Bluetooth, ή ακόμα και τηλεπικοινωνιακών δικτύων όπως το 4G ή το 5G. Στην κατηγορία "Data Link" περιγράφουμε τη λειτουργία αυτών των τεχνολογιών, τις δυνατότητες και τα περιορισμένα τους και την επίδρασή τους στην απόδοση και τη λειτουργία του drone. Επίσης, προσφέρουμε συμβουλές για τη βελτιστοποίηση της σύνδεσης δεδομένων και την αποφυγή πιθανών προβλημάτων.
Χειριστήριο ονομάζεται η συσκευή που κρατάει ο χειριστής στα χέρια του και δίνει τις απαιρέτητες εντολές στο μηχάνημα για να τις εκτελέσει.
Συνήθως έχει δύο joystick αλλιώς gimbal των οποίων ελέγχει την κίνηση του οχήματος.
Επίσης διαθέτει αρκετούς διακόπτες και sliders μέσω των οποίων μπορούμε να προγραμματίσουμε συγκεκριμένες εντολές στο όχημα.
 
Ο δέκτης είναι τοποθετημένος στο μηχάνημα και συνδέεται στον flight controller.
Συνήθως η επικοινωνία είναι μέσω sbus ή crsf ανάλογα με το μοντέλο.
Σε κάθε περίπτωση χρειαζόμαστε μια ελεύθερη σειριακή επικοινωνία από τον εγκέφαλο για να τον συνδέσουμε.
Στην περίπτωση sbus συνδέουμε μόνο το sbus στο rx και χρειαζόμαστε μια ανάστροφη σειριακή.
Ενώ στην περίπτωση crsf  χρειαζόμαστε μία απλή σειριακή και συνδέουμε rx και tx ανάποδα.

ι
Κατά την διαδικασία της ζεύξης ή αλλιώς bind οριστικοποιούμε την επικοινωνία μεταξύ  του χειριστηρίου και του δέκτη.
Είναι Πονοκέφαλος και χρειάζεται αρκετά μεγάλη προσοχή καθώς όλα τα παρακάτω θα πρέπει να ισχύουν για να μπορέσει να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Θα πρέπει και το τηλεχειριστήριο και ο δέκτης να εκπέμπουν στην ίδια συχνότητα. 
Θα πρέπει και το τηλεχειριστήριο και ο δέκτης να είναι στην ίδια έκδοση filmware, αν δεν είναι θα πρέπει να τα κάνετε αναβάθμιση και τα δύο.
Στην συνέχεια ανάλογα με την τεχνολογία διαμόρφωσης ασύρματης επικοινωνίας θα πρέπει να ακολουθήσετε τα βήματα για την διαδικασία της ζεύξης.
Μην αγχώνεστε με την ίδια ακριβώς διαδικασία που έχω φτιάξει την περιγραφή για το πως να σχεδιάσουμε ένα uav θα ετοιμάσω και την διαδικασία για το πώς θα προγραμματίσουμε!
Το χειριστήριο έχει την δυνατότητα να έχει είτε ένα ενσωτερικό module το οποίο θα διαχειρίζεται την ασύρματη επικοινωνία είτε ένα εξωτερικό, το οποίο το έχει στο πίσω μέρος του.
External λοιπόν είναι αυτό το οποίο τοποθετείται στο πίσω μέρος του τηλεχειριστηρίου και δέχεται τα δεδομένα μέσω της σειριακής επικοινωνίας του τηλεχειριστηρίου με το module.

Το χειριστήριο έχει την δυνατότητα να έχει είτε ένα εσωτερικό module το οποίο θα διαχειρίζεται την ασύρματη επικοινωνία είτε ένα εξωτερικό το οποίο το έχει στο πίσω μέρος του
Internal rf module είναι το εξάρτημα που βρίσκεται στο εσωτερικό του τηλεχειριστηρίου και διαχειρίζεται την μορφοποίηση της ασύρματης επικοινωνίας. Δεν μπορείς να το αντικαταστήσεις καθώς μπορεί να είναι κολλημένο επάνω στην πλακέτα του τηλεχειριστηρίου.

Με τον όρο κανάλια τηλεκατεύθυνσης αναφερόμαστε στον αριθμό των μοναδικών εντολών που μπορεί να μεταφερθούν από το χειριστήριο στον δέκτη.
Τα περισσότερα χειριστήρια έχουνε 16 κανάλια που σημαίνει ότι μπορούμε να μεταφέρουμε 16 εντολές από το χειριστήριο στον δέκτη.
Ανάλογα βέβαια με την μορφοποίηση του ασύρματου σήματος που επιλέγουμε, υπάρχει περίπτωση, ορισμένα κανάλια να είναι με χαμηλότερη ανάλυση ή τροποποιημένα.

Συχνότητα τηλεκατεύθυνσης είναι η μπάντα στην οποία διαμορφώνεται η ασύρματη επικοινωνία μεταξύ του module του τηλεχειριστηρίου και του δέκτη.
Συνήθως έχουμε 2.4ghz και 980ghz
Ο τρόπος με τον οποίο αποφασίζουμε ποια από τις δύο μπάντες θα έχουμε, παίζει ρόλο με την ασύρματη επικοινωνία μεταφοράς βίντεο.
Κατά προσωπική μου άποψη αποφεύγω την 2.4 καθώς εκεί εκπέμπουν τα περισσότερα wi-fi module με αποτέλεσμα όταν είσαι μέσα σε πυκνοκατοικημένη περιοχή να μην έχεις και τόσο ισχυρή λήψη και εκπομπή λόγω των παρεμβολών.

Ισχύς εκπομπής είναι η φυσική ισχύς του τηλεχειριστηρίου και του δέκτη.
Συνήθως τα τηλεχειριστήρια ξεκινάνε από τα εκατομμυρια λιβάτ και μπορούνε να φτάσουνε μέχρι και τα 1000.
Όσο μεγαλύτερη είναι η ισχύς του τηλεχειριστηρίου τόσο πιο μακριά μπορούμε να πάμ